به گزارش روابط عمومی سایپاپرس، مهندس تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این همایش با اشاره به اهمیت Tier1 در خودروسازی روز دنیا گفت: مدلی برای Tier1 طراحی شده است که حاصل آن افزایش کیفیت، کاهش قیمت و افزایش تیراژ خودرو می باشد و تلاش همه ما این است که با کمک شرکتهای قطعه ساز در زنجیره تامین، به قیمت های تمام شده رقابتی دست یابیم.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: میزان تولید میانگین روزانه در سال جاری به ۱۸۱۵ خودرو رسیده و باید تلاش کنیم تولید روزانه را به ۲ هزار خودرو افزایش دهیم و بسیار خرسندیم که خودروهایی مثل شاهین اتوماتیک، اطلس، سهند و پی ۹۰ به تولید انبوه رسیدند و سال آینده نیز خودرو آریا با قابلیت رقابت با شرکت های خارجی به تولید انبوه میرسد و امیدواریم با کمک شرکتهای Tier1 با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت این امر تحقق پیدا کند. در ضمن سایپا درحوزه واردات خودرو و همینطور مونتاژکاری خودروهای وارداتی نیز بسیار خوب عمل کرده است.
مهندس تیموری با مهم دانستن مدیریت بهینه ضایعات در حوزه های برشکاری و پرسکاری گفت: سطح رعایت استانداردها در سایپاپرس بالا بوده و میتواند نقش ارزشمندی را در این خصوص ایفاد نماید. وی همچنین تصریح کرد: با Tier1 شدن سایپاپرس، قراردادهای سایپاپرس مستقیماً با شرکت های خودروساز گروه سایپا منعقد میشود و شرکتهای فعال در زمینه پرسکاری نیز مستقیماً با سایپاپرس قرارداد همکاری امضا میکنند و از این طریق، مدیریت زنجیره تامین از شیوه بازرگانی، به شیوه زنجیره ارزش آفرین از طریق فرایندهای مهندسی، تبدیل میشود.
در بخش دیگری از این مراسم، مهندس ابراهیم قلیپور مدیرعامل شرکت سایپاپرس در سخنانی گفت: امروزه بخشی از موفقیتهای صنعت خودرو در جهان به دلیل بهرهمندی از Tier1های تخصصی است و با اقدام مهم و هوشمندانه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا، Tier1های تخصصی در حوزهای مختلف تشکیل شده که یکی از مهمترین اهداف اصلی آن تامین منافع همه ذینعان اعم از خودروسازان و شرکتهای تامین کننده می باشد و بسیار خرسندیم که مهندس تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به شرکت سایپاپرس به عنوان شرکت رده یک تامین قطعات و مجموعه های پرسی گروه اعتماد نمودند.
مهندس قلیپور ادامه داد: شرکت سایپاپرس از ظرفیتهای متعدد و با ارزشی در حوزه سختافزاری و نرمافزاری برخوردار بوده و دارای منحصر بهفردترین ماشین آلات پرسکاری است که قابلیت تولید قطعات پرسی همه کلاسهای خودرو از جمله کلاسD و E را دارد، در طی هشت ماه گذشته، فعالیتهای زیرساختی مهمی در سایپاپرس از جمله پیاده سازی در نظام تامین، طراحی و اجرای سیستم جامع، طراحی و اجرای ساختار سازمانی متناسب با مسئولیت Tier1، توسعه و تحول در نظام مالی و اقتصادی، برنامهریزی، تحقیق و توسعه و IT صورت گرفته است.
وی با ابراز امیدواری در پایان صحبتهای خود گفت: با همراهی همه صنعتگران و قطعهسازان این ماموریت به خوبی اجرا و منشا خیر و برکت در صنعت کشور خواهد شد.
ثبت دیدگاه