افزونه جلالی را نصب کنید. 25 رجب 1446 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1106 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 30 تعداد دیدگاهها : 11×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/basijsai/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • پ
    پ

    صنایع رنگ و رزین طیف سایپا در سال ۱۳۴۶ تحت لیسانس دیروپ دانمارک  و به نام شرکت دیروپ ایران تاسیس گردید و با قریب به نیم قرن تجربه در امر تولید انواع رنگ ها و پوششهای خودرویی، صنعتی و  ساختمانی با برخورداری از  تکنولوژی و فرمولاسیون روز دنیا به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سایپا فعالیت می‌نماید. این شرکت همچنین در خصوص تامین ED و ساخت انواع آستری و رنگ خودرو بر پایه آب بعنوان نماینده انحصاری PPG ایتالیا در ایران، برای اولین بار اقدام نموده و هم‌اکنون توانسته است فناوری تولید رنگهای پایه آب را با دانش فنی حاصله بومی سازی نماید.

     این مجموعه در زمره اولین شرکت های دریافت کننده گواهینامه استاندارد بین المللی ISO 9001 : 2008 و ISO 14001 : 2004 بوده و در سال ۹۱ نیز موفق به اخذ ISO/TS 16949 : 2009 شده است.

    افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای صنعت در زمینه مواد شیمیایی، رنگ و پوشش های خودرویی، صنعتی و ساختمانی باشیم.

     

    واحد تحقیق و توسعه

    شرکت طیف سایپا بعنوان یک شرکت بزرگ تولید کننده رنگ، رزین و پوششهای صنعتی، با قابلیت تولید محصولات متنوع در حوزه های کاملا” مستقل از یکدیگر مزیتی منحصر به فرد را نسبت به سایر رقبا دارا میباشد و فعالیت در حوزه های مجزا نیازمند یک واحد تحقیق و توسعه کاملا” مجهز با تجهیزات پیشرفته مرتبط با هر زمینه تخصصی و کارشناسان باتجربه و کارآمد میباشد که این مهم از اولویتهای تولید طیف وسیعی از محصولات بوده که شرکت طیف سایپا همواره به عنوان یک اصل مهم در جهت تولید محصولات جدید و به روز رسانی محصولات جاری واحد تحقیق و توسعه را بعنوان سازمانی مهم و استراتژیک مدنظر قرار داده است. به همین منظور آزمایشگاههای این شرکت مجهز به دقیق ترین تجهیزات تست و آزمون بوده و در این راستا در حوزه محصولات ساختمانی و ضدیخ بعنوان آزمایشگاه همکار با اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران همکاری دارد.

    این شرکت در راستای کسب مزیت های رقابتی پایدار در تولید رنگ و محصولات شیمیایی و ورود به بازار های جدید از دانش کارشناسان مجرب بهره برداری می‌نماید. کارشناسناسان این شرکت توانسته اند تاکنون ده‌ها پروژه را در جهت ارتقاء کیفیت محصولات و نیز طراحی محصولات جدید به انجام رسانیده و در این راستا موفق به ثبت مقالات علمی پژوهشی و ISI در مجلات معتبر شده‌اند.

    واحد تحقیق و توسعه در راستای تحقق اهداف و استراتژی‌های شرکت فعالیت‌های زیر را پیگیری می نماید:

    1. کسب دانش و فن آوریهای روز
    2. طراحی محصولات جدید
    3. بهبود کیفی محصولات
    4. بهینه سازی فرایندهای تولید
    5. همکاری با موسسات علمی و پژوهشی داخلی و خارجی
    6. برگزاری و مشارکت فعال در همایشهای تخصصی

    با توجه به تاثیرات مخرب مواد شیمیایی بر محیط زیست و تعهد شرکت طیف سایپا درایجاد شرایط امن با هدف تضمین سلامت مشتری، در بخش تولید رنگهای پایه آب و سایر محصولات دوستدار محیط زیست، فعالیت خود را گسترش داده تا سهمی را در حفظ محیط زیست داشته باشد.

     

    چشم انداز طیف سایپا

    دستیابی به جایگاه برتر در تولید انواع رنگ، مواد شیمیایی و پوشش های صنعتی در منطقه به عنوان یک شرکت دانش بنیان از طریق:

    • مالکیت برند اختصاصی در تولید انواع رنگ ها و مواد شیمیایی
    • تبدیل شدن به  TR1 گروه سایپا
    • تولید محصولات دوستدار محیط زیست با شعار رنگ طیف رنگ حیات
    • حضور فعال در بازارهای بین المللی
    • افزایش توان رقابتی در کیفیت و قیمت

    ماموریت طیف سایپا

    ماموریت شرکت رنگ و زرین طیف سایپا تلاش بر پاسخگویی کامل به نیازهای شرکت های گروه خودروسازی سایپا در زمینه تامین مواد شیمیایی، رنگ و پوشش های صنعتی و دستیابی به جایگاهی مناسب و موثر در بازارهای داخلی و حوزه خاور میانه رنگ های صنعتی و ساختمانی می باشد.

    در این راستا احترام به حقوق مشتریان، ذینفعان و الزام کلیه کارکنان به پاسخگویی صادقانه، ارتقا بخشیدن به سطح کیفی محصولات، رعایت کلیه اصول ایمنی و زیست محیطی و رعایت استاندارد صنعت سبز از دیگر ماموریت های سازمان می باشد.

     

    مصادیق ارزش سازمانی در شرکت طیف سایپا

    ۱. مصادیق ارزش صداقت و کرامت انسانی

    • احترام به اصول و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
    • پایبندی و احترام به ارزش های مذهبی و ملی
    • درستی و راستی در مکالمات و رفتار با همه ذینفعان
    • رفتار محترمانه همراه با خوشرویی و ادب
    • دوری از قیاس و تبعیض و توجه به رفتار عادلانه
    • ارج نهادن و تقدیر از تجربیات و خدمات همکاران
    • توجه به ارتقا سلامت جسمی و روانی کارکنان

     

    ۲. مصادیق ارزش مشتری مداری و تعهد اجتماعی

    • تولید محصولات و ارائه خدمات با کیفیت
    • پایبندی به انجام تعهدات در قبال مشتریان (داخلی و خارجی)
    • رسیدگی به پیشنهادات و انتقادات مشتریان (داخلی و خارجی)
    • پاسخگویی سریع، صریح، محترمانه و شفاف به مشتریان (داخلی و خارجی)
    • پیشرو بودن در فرهنگ توجه به مسئولیت های اجتماعی
    • برقراری تعامل سازنده با سایر نهادها و سازمان های بیرونی
    • رعایت قوانین و مقررات زیست محیط
    • ارائه اطلاعات صحیح و متناسب به ذینفعان

     

    ۳. مصادیق ارزش مشارکت و مسئولیت پذیری

    • مسئولیت پذیری و مشارکت در کلیه کارکنان در قبال کیفیت
    • تلاش بی وقفه در جهت موفقیت شرکت و اهداف مدیریت سازمان
    • پاسخگویی در برابر وظایف و مسئولیت های واگذار شده از سوی سازمان
    • پذیرش مسئولیت ها بر اساس دانش، توانایی، تخصص و مهارت های لازم و کافی
    • همدلی با کارکنان بجای رقابت با یکدیگر و تسری فرهنگ مشارکت
    • پی گیری امور تا حصول نتیجه و دستیابی به اهداف و مقاصد مورد نظر
    • پیشگام بودن در پذیرش امور و کارهای جدید در پست سازمانی خود
    • تصمیم سازی و تصمیم گیری صحیح و به موقع بر اساس اطلاعات دقیق
    • همکاری موثر در جهت عملیاتی کردن ایده ها و راهکارهای جدید
    • حمایت و پشتیبانی فکری و انتقال تجارب به دیگران

     

    ۴. مصادیق ارزش های عملکرد بهره ور و نتیجه گرا

    • کمترین انحراف شاخص های کیفی و استراتژیک از اهداف تعیین شده
    • دریافت نظرات مشتریان و بهره برداری از آن در برنامه ها
    • ارئه ایده های خلاقانه و راهکارهای مناسب در راستای سودآوری شرکت
    • مدیریت بهینه هزینه ها در انجام وظایف و تلاش در جهت افزایش اثر بخش فعالیت ها
    • بهبود و تقویت فعالیت های ارزش افزا و حذف فعالیت های فاقد ارزش
    • طراحی و برنامه ریزی صحیح و اثربخش فعالیت ها برای دستیابی به نتایج مطلوب
    • انجام وظیفه یه صورت موثر در جهت حصول به نتایج بهینه و همسو با برنامه های مدیریتی سازمان
    • بکارگیری امکانات شرکت به صورت بهینه

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.