افزونه جلالی را نصب کنید. 25 رجب 1446 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1106 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 30 تعداد دیدگاهها : 11×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/basijsai/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • پ
    پ

    معرفی شرکت:

    شرکت مهندسی توسعه سایپا، شرکتی در سطح بین‌المللی است که در زمینه اجرای پروژه‌های صنعت خودرو و طراحی و ساخت تجهیزات خطوط تولید خودرو، در داخل و خارج از کشور و انجام کلیه خدمات مشاوره‌ای و پیمانکاری در زمینه فعالیت‌های صنعتی، ساختمانی و تجاری، با تکیه بر دانش سرمایه‌های انسانی خود و انتقال فن‌آوری‌های نوین و به کارگیری آن، توانسته است رشد قابل ملاحظه‌ای در مهندسی و اجرای پروژه‌های به صورت EPC یا GC در حوزه‌های مختلف، با بهره‌گیری از خدمات شرکت‌های مجرب خارجی و داخلی کسب کند.

    تامین نیازمندی‌های مشتریان و جلب رضایت آنها و شناسایی عوامل موثر بر کیفیت، سود و رضایت ذینفعان پروژه و رعایت استانداردهای تعیین‌شده از سوی مشتری و مراجع قانونی، از جمله دستاوردهای این شرکت است.

    تاریخچه :

    پس از پایان جنگ تحمیلی و آغاز دوران بازسازی کشور، استراتژی دولت در بخش صنعت خودرو بطور کل دگرگون شد و با حمایت‌های صورت گرفته از طرف دولت، این صنعت در دهه ۷۰ شاهد رشد فزاینده‌ای در همه ابعاد بود. گروه خودروسازی سایپا به تبع شرایط حاکم بر کشور و بعنوان یکی از دو قطب خودروسازی ایران، اقدام به توسعه خطوط تولیدی و افزایش شمارگان تولید نمود، تا همسو با سیاست‌های کلان کشور، رشد کمی و کیفی محصولات خود را هدف قرار داده باشد.

    نیازمندی‌های گروه سایپا به توسعه ‌امکانات و تسهیلات تولید، منطبق با آخرین فناوری‌های روز در دهه هفتاد، سبب شکل‌گیری تشکیلات «طرح و توسعه سایپا» گردید، که در زمان حیات خود پروژه‌های بزرگی همچون طراحی و احداث سالن جدید رنگ سایپا، سالن بدنه سایپا و سالن مونتاژ سایپا را به انجام رسانید.

    با افزایش شتاب حرکت‌های توسعه و تجهیز و همچنین منافع حاصل از تشکیل سازمان‌های زایشی، نیاز به تشکیل ساختاری مستقل برای انجام طرح‌های توسعه در سطح گروه، بیش از پیش احساس گردید و در نهایت در انتـهای سال ۱۳۷۶ تشکیلات «طرح و توسعه سایپا» تحت عنوان «شرکت طراحی خطوط تولید خودرو سایه پرور» به ثبت رسید.

    با گذشت ۹ ماه از این تاریخ در آذر ماه سال ۱۳۷۷ نام شرکت به «طراحی و ساخت تجهیزات خطوط تولیدی سایپا» تغییر یافت.

    در نهایت پس از بررسی‌های بعمـل آمده در خصوص مأموریت و وظایف شرکـت، با تغییـر نام شرکت به

    «شرکـت مـهـنـدسـی تـوسـعـه سـایـپـا – سـی‌کـو»

    (Saipa Expansion Engineering Co. – SEECO)

    به شماره ثبت ۱۳۸۹۸۲، تولد یافت و فعالیت اصلی خود را از اوایل سال ۱۳۷۹ آغاز نمود.


    چشم‌انداز،‌ ماموریت، خط مشی و ارزش‌ها

    ماموریت

    به عنوان یکی از مجموعه‌های گروه خودروسازی سایپا با هدف ارائه خدمات مدیریت پروژه‌های مهندسی و توسعه‌ایی، خدمات ساخت و پیمان مدیریت با بهره‌گیری از خدمات شرکت‌های مجرب داخلی و خارجی ایفای نقش نماییم.

     

    چشم‌انداز

    یکی از بیست گزینه منتخب ارائه‌دهنده خدمات فنی و مهندسی در حوزه نوسازی و توسعه صنایع کشور در قالب مدیریت پیمان (GC)، مدیریت طرح (EPC) با تکیه بر مزیت‌های رقابتی ذیل:

    ♦ ارائه راهکار خلاق و کارآمد فنی و مهندسی با استفاده از سرمایه انسانی دانش محور و باتجربه
    ♦ جلب رضایت ذینفعان و بالخصوص کارفرمایان با ارائه خدمات مطلوب ، مورد انتظار و به موقع
    ♦ توسعه پایدار مبتنی بر رویکرد سیستمی و فرآیند محور

     


    خط مشی

    بر اساس چشم‌انداز و برنامه‌های بلند مدت سازمان و روند جهانی‌شدن اقتصاد، بازار کسب وکار و تاثیر آن بر صنعت به عنوان یکی از شاخص‌ترین گزینه‌ها در موفقیت و پیشرفت جامعه، ما را برآن می‌دارد تا با تکیه بر سیاست‌های کیفی و حفظ کرامت و صیانت از سرمایه‌های انسانی، امور جاری و آتی شرکت را بهبود بخشیم لذا :

    ♦ انجام به موقع تعهدات قراردادی با کیفیت مناسب و در چارچوب بودجه تعیین‌شده پروژه‌ها با هدف تامین نیازمندی‌های مشتریان و جلب رضایت آنها
    ♦ جلب و اخذ مشارکت کارکنان در تصمیم‌سازی‌های سازمان و خلق فرصت برابر برای ایشان با هدف ایجاد انگیزش و توجه به اصل محوریت سرمایه‌های انسانی
    ♦ بهبود مستمر به عنوان یکی از ارکان اصلی مدیریت سازمان
    ♦ افزایش مهارت‌ها و ارتقای دانش فنی کارکنان با توجه به اصل و محوریت مدیریت دانش
    ♦ شناسایی عوامل موثر بر کیفیت در تمامی مراحل طراحی، تدارکات و اجرای پروژه‌ها
    ♦ رعایت کامل الزامات تعیین‌شده از سوی مراجع قانونی و ذینفعان
    ♦ حفظ و ارتقا سطح ایمنی و بهداشت کارکنان از طریق ارزیابی، کنترل و مدیریت مخاطرات در سازمان
    ♦ تعامل با شرکای تجاری : سازمان با تعریف کانال‌های ارتباطی مناسب با شرکای تجاری خود و با عنایت به اصل توسعه دوجانبه موجبات بهره‌گیری هرچه بهتر از خدمات یکدیگر را فراهم می‌نماید.

     


    ارزش‌های بنیادین سازمان ما

    ♦ مسئولیت‌پذیری در قبال ذینفعان
    ♦ نوآوری و بهره‌گیری از دانش و فناوری روز
    ♦ شایسته سالاری
    ♦ ارج‌گذاری به ارزش‌های انسانی
    ♦ کار تیمی مقدم بر کار گروهی

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.